Je bent je baan kwijt. Wat nu?

Alles over de klantreis met het UWV

Je bent je baan kwijt. Wat nu?

Alles over de klantreis met het UWV

Je bent je baan kwijt. Wat nu?

Alles over de klantreis met het UWV

Je bent je baan kwijt. Wat nu?

Alles over de klantreis met het UWV

Je bent je baan kwijt. Wat nu?

Alles over de klantreis met het UWV

Je bent je baan kwijt. Wat nu?

Alles over de klantreis met het UWV

Je bent je baan kwijt. Wat nu?

Alles over de klantreis met het UWV

Je bent je baan kwijt. Wat nu?

Alles over de klantreis met het UWV

User experience -, interaction - en visual design, UX consulting en reviewing (externe partijen), corporate

identity implementatie en monitoring, prototyping, customer journey mapping, presentation, icon-design, App, agile, SCRUM

Naar een uitstekende digitale dienstverlening


De economie staat onder druk. Bedrijven zien zich gedwongen te krimpen en personeel te ontslaan. Als werknemer is het niet makkelijk om snel weer aan het werk te zijn. Banen liggen niet voor het oprapen. Daar is het UWV voor ...

UWV stond begin 2014 voor een grote opgave. Alle communicatie met de klant ging per post; goed voor 800.000 tot 1,5 miljoen formulieren per jaar. En niet alle processen gingen per definitie soepel en foutloos. Met de oprichting van de nieuwe afdeling Digitale Dienstverlening werd een grote stap gezet om de klant centraal te stellen en de klantreis te optimaliseren.

Formulieren worden gedigitaliseerd, de ‘UWV Mijn omgeving’ vernieuwd, een App ontwikkeld om de klant te helpen in het WW-aanvraagproces, gebruikerstesten worden op grote schaal uitgevoerd. Kortom, alles om de klant te helpen in de weg naar nieuw werk.

Meer projecten

Hoe kan ik je helpen?
 

CONTACT