Recente Projecten

Verantwoordelijkheden: UX-consulting en design in een multidisciplinair Agile team verant- ABN AMRO woordelijk voor de customer experience door het toepassen van de Customer Centric methodiek. Afhankelijk van het project betekent dit research; interviews met klanten en Sept. ‘16 – huidig medewerkers, expert reviews, taakanalyses. Design; pen en papier, IA, IxD en heel erg veel Amsterdam tekenen op whiteboards gecombineerd met aandelen bij Post-it. Validatie: A/B-testen, Usabilla, interviews, UX-Lab (in huis), Adobe Analytics en zoveel mogelijk andere manieren van validatie.

Hallo, stem van SNS! Dát zijn nog eens handige check’s! 


Verantwoordelijkheden: user experience -, interaction - en visual design, customer validation, corporate identity implementatie en monitoring, prototyping, customer journey mapping, huisstijl implementatie, agile, SCRUM.

Met de alsmaar dalende hypotheekrente is het bijzonder zinvol je hypotheek eens goed onder de loep te nemen. Betaal ik nu niet (veel) te veel rente? Zou ik niet beter kunnen overstappen? Betaal ik dan niet heel veel boeterente? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Bovenstaande vragen worden beantwoord met heldere en duidelijke tools op de website. De SNS Rentechecker geeft antwoord op de eerste vraag. Aansluitend krijg je direct de mogelijkheid over te stappen en dit direct te regelen. Een afspraak maken via het volledig herziene
afspraakformulier kan natuurlijk ook. Ben je al hypotheekklant bij SNS? Dan is de SNS Hypotheek check speciaal voor jou bedoeld. In 5 minuten weet je precies hoe je er voor staat en waar de specifieke pijnpunten zitten.

SNS heeft daarnaast een volledige rebranding ondergaan. Alles is weer volledig up-to-date en volledig volgens de Customer Centric-methodiek ontwikkeld.


Mobile, tablet of desktop
Online: www.snsbank.nl/particulier

Telfort Werkt in je voordeel!


Verantwoordelijkheden: rebranding, concept, corporate identity implementatie en monitoring, UX-design, icon-design, fotografie-begeleiding. Bijvoorbeeld: website (Telfort online), App’s, e-commerce, advertising, gebruikershandleidingen en packaging.

De beste controle op de nieuw ontwikkelde stijl en vormgeving van het voordeelmerk Telfort, is door er stevig mee aan de slag te gaan. Of het nu gaat om handleidingen voor Interactieve TV of internet, winkelinrichting, advertenties, App’s, e-mailings of een online bestelproces, alle takken van sport gaan door de handen van de vormgever.

Na een jaar van rebranding, waarbij de online-omgeving bepalend was voor de offline-uitingen, was daarna de uitdaging om diverse campagnes in te voegen in de kersverse huisstijl. De meest bekende is wel Hans, de

ex-miljonair. In 2012 zelfs bekroond met de Gouden Loeki.
In de snel veranderde wereld van de telecom, waar de concurrentie enorm is, is branding van het merk één van de belangrijkste onderdelen in de totale communicatiestrategie. Luisteren naar de klant is belangrijker dan ooit. Alle mogelijkheden van sociale media worden hierbij ingezet.

Online: www.telfort.nl
Telfort

Hoe kan ik je helpen? 

CONTACT