Bel mij voor…

User experience -, interaction - en visual design, UX research en validatie, prototyping, customer journey mapping, agile, SCRUM, customer validation, corporate identity implementatie, monitoring, prototyping en huisstijl implementatie. Ik ben een teamplager, dus ook voor een kop koffie ben ik bereikbaar.

Bel Remko

Niet voor jou, maar voor je klant


Of het nu gaat om de meest ultieme ‘Wow!’-ervaring, een heldere en persoonlijke klantreis of de implementatie van een nieuw product of dienst – alles begint met het door-en-door begrijpen van je klant of doelgroep. Tuurlijk heb jij het beste product in de markt en ben jij de enige die de dienstverlening volledig op orde heeft, maar of je klant er ook zo over denkt? Een goed begrip van en contact met je klant is bepalend voor het succes.

Door eerst even de tijd te nemen en te valideren of je de juiste weg bent ingeslagen, en dit gaandeweg te blijven toetsen, zal de bezoeker, de klant of gebruiker het omarmen en wie weet – ook enthousiast doorgeven.

Positieve ervaringen worden onthouden door een mix van een aantal zaken – een onverwachte en plezierige toevoeging, een minder moeilijke weg dan vooraf gedacht en als het allemaal toch een beetje tegen zit, directe en meest vriendelijke hulp die je maar kan voorstellen.

Ik, Remko Bor, heb de eigenschap dat ik mij m’n hele leven al druk maak om wat anderen ergens van zouden kunnen vinden. Vertaald: ik wil het graag iedereen naar de zin maken. En geloof mij, dat kan een enorme uitdaging zijn. Maar is dat nou niet een super-eigenschap als je de meest ideale klantreis wilt ontwerpen?

Hoe kan ik je helpen?

  

contact