Naam
Remko Bor
Bedrijf Remko Bor Communicatie & ontwerp
Telefoon  +31(0)6 - 239 55 144
E-mail rbor@remkobor.nl
Taal Nederlands, Engels 

contact

Mijn profiel

De Klantreis


Als een klantreis soepel verloopt en een heldere visie geeft op de klant- en businessgoals, dan kan de User Experience designer trots zijn op al z’n harde werk!
Voor mij is het vertrekpunt altijd een diepgaand onderzoek in de gevoelens en behoeften van de klant over een product of dienst in combinatie met alle zakelijke eisen en criteria die me kunnen worden toegeworpen. Het vinden van de juiste balans tussen ‘wat gedaan moet worden’ en ‘wat moet worden uitgesteld’, kan gemakkelijk worden opgelost door het volgen van de Customer Centric-methodiek. Belangrijkste motto: blijf altijd in contact met
de mensen waar je voor ontwerpt. Werken in een multidisciplinair team (een duidelijke voorkeur voor Agile Scrum) maakt
voor mij het grote verschil – dat is waar de échte magie plaatsvindt. Speciaal als frontend zich comfortabel genoeg voelt om met nieuwe technieken aan de slag te gaan en met fantastische oplossingen komt. Samen kunnen we streven naar een nog grotere ‘Wow!’ voor de klant. Mijn toegevoegde waarde: Focusgroup sessies, taakanalyse, interviewen, storyboarding,

Interaction Design, User experience design, grafisch ontwerp, prototyping en een bijzonder gevoel voor de ‘loves en hates’ van het team.

Educatie en software kennis


Educatie
Lectric, Utrecht,
studie: Interaction design (‘14), certificaat behaald College of MultiMedia, Amsterdam
Studie : MultiMedia Specialist (‘02 - ‘03), certificaat behaald
Grafisch Lyceum, Utrecht
Studie : Design / Electronic Prepress (‘93 - ‘97), diploma gained
Software kennis Sketch, InVision, Adobe CC, Axure RP Pro, Adobe Analytics

Enige kennis van HTML, CSS, Flash en Javascript

Hoe kan ik je helpen?

    

contact